Microsoft Excel
Хэрэглэгчийн булан
Нэвтрэх нэр
Нууц үг
 
Нууц үг сэргээх | Бүртгүүлэх

Өөрийн хүссэн жагсаалт үүсгэх
Танд байнга давтагдан байдаг дэс дараалсан жагсаалт үүсгэн бичих шаардлагатай мэдээллүүд олонтоо тохиолддог Жишээ нь: долоо хоног,   12 сар,  гэх мэтчилэн эдгээрийг нэг бүрчлэн бичхэд нилээд хугацаа орно тэгвэл эхний утга буюу Даваа, 1-р сар гэж бичээд бусдыг нь бичлэгүй оруулах боломжийг олгодог юм. Энэ нь таны цагыг ихээхэн хэмнэх болно.
1.    Командын меню ашиглан мэдээлэл оруулах
        a.    Tools/Options/Custom Lists цонхны  List entries хэсэгт өөрийн дахин дахин ашиглах дурын жагсаалтыг үүсгэнэ.

Видо хичээл хичээлийг үзэх
Үнэлэх
Нэвтрэнэ үү
Үнэлгээ (0)

Админы мэдээлэл

Чогсомжав


Сэтгэгдэл үлдээх
Нэр
Сэтгэгдэл
Өмнөх сэтгэгдлүүд »



Холбоо барих

Холбоотой сайтууд
Үндсэн сайт MS Word MS Powerpiont MS Publisher MS Access MS Outlook MS Project MS One note MS Windows  
PMS.MN
Developed by: miniCMS™ v2
Web stats